Dålig start på dagen

 Igårkväll va väl en bra kväll, satt vid stranden me Fanny o Agnes till en början , Sen träffte vi en kille som hette Timmy tror jag som fanny träffat på båten några timmar innan, Trodde inte de skulle bli så kul som de blev, han va riktigt snäll, Vi gick hem vid 11 o träffte patrik ett tag o pratade, va inte på så jätte bra humör , va trött o massa, Väl hemma vart jag o Agnes lite små sura på varandra om vart vi skulle sova o sånt,

Vaknade nu vid 10 av att jesper hoppade på mig o fanny, Åt lite frukost o sen drog Fanny o Agnes hem t Fanny o skulle byta kläder sen skulle dom fixa nått, Skulle t kappelshamn me dom sen men får se hur de blir, e inte på så jätte bra humör, Kommer bara göra Agnes o Fanny sura, de blir dom väl ändå om jag inte följer me men ändå. Drar nog t Stallet en stund o kopplar av lite, längesen (: Gabriella får en alltid att skratta (: Nu pratar jag me Ida som mockade lite, fick inte tag på Gabriella så hon skulle springa dit o säga t henne o ringa mig, Nejj nu får jag ta o göra mig iordning lite, Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0