Hemma från Annelie <3

Hejsan !! (:

Åkte t Annelie i fole igår, när vi kom dit så visste vi verkligen inte vad vi skulle göra, Men vi satte oss o satt saft o sen gick hon ner t sin pappa o frågade om pengar o vi cyklade t affären, väl i affären tog vi ungefär 2 kilo godis och 2 chips påsar och 3 cola. De dåliga va ju att pengarna inte räckte så jag fick springa omkring i affären o bytte ut allt t nått billigare, haha. Vi åkte hem o åt lite o såg film. Vi somnade o klockan 7 vaknade vi. Buskas ringde oss så vi gick för att träffa han. Vi följde me han t jerrys farbror tror jag de va o där va jonas o robin o massa, Dom hade druckit lite grann me . Sen drog dom t slite o jag o annelie o buskas drog hem t annelie o såg film. sen drog buskas hem o vi somnade,

Vi vaknade klockan 10 för att göra oss iordning för att åka me bussen t slite. Vi väntade på bussen i typ 40 min o då fick vi veta att Annelie kollat fel men som tur va så va de bara 15 min kvar t nästa buss skulle komma. Bussen var propp full så vi fick stå ett tag. Vi gick av i slite o gick o kollade lite, sen när vi kollat så tröttnade vi så vi satte oss vid pressbyrån o då kom jonas o isak o robin. Vi pratade lite sen skulle dom äta . Vi fick vänta ett tag till o tillslut ringde min syster o sa att dom skulle hem. Annelie stannade kvar i slite så jag fick åka själv me systern.

Nu Sitter man hemma o väntar på urbans föräldrar, Dom har städat hela lägenheten till och med klipps gräset haha. Ajja, Ha de gött Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0