Skolan Idag.

Hejsan Svejsan (: Idag var de skola som gällde, inte något jag längtat till direkt, Skolan e ju ny, de va ju fint o man ha ju längtat men man tröttnar nog väldigt fort. Imorgon e de lägerskola , Klassen cyklar t fröjel o jag åker bil rätt najz (: haah. Igentligen skulle Agnes sova vid mig inatt, men hon drog t fanny istället, o hon ska ha min cykel så vet inte hur jag kommer t skolan imorrn. men ajja, Taskigt o bara säga att jag behöver cykeln nu, Jag får ta bussen.+ att jag inte har något att ligga på imorgon struntar i de me o ligger på golvet, lika bra, o typ inge mat hemma, men vafan bara 1 natt, De va riiktigt kul o få träffa Tobbe o oskar o alla andra idag, Ny kille va de osså från irland, helt okej (: har längtat rätt bra efter Emil o jacob o nils me , Skojskoj. Träffte Lina imorse de första jag gjorde, glad blev jag iallafall (: Nejj jag får ta o  göra nått kul. Pussaar <3 (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0