Trött ! :/

Då e man hemma efter en lång natt , (:
Igår åkte jag o fanny o agnes t kappelshamn på kräftskiva, Jag o agnes åt upp allla kräftor själva haha, vi gick runt lite o tog äpplen o kastade dom på vägen o massa, sen satte vi oss me Annie vid bygdegården, vi gick in t stugan o pratade t klockan kvart i 4, sen va alla så jävla trötta o Annie drog hem , Skulle upp tidigt me bussen också så har inte sovit så myk vi åt massa ostbågar o drack cider haha,  Skulle igentligen me bussen vid tio i tio men hade kollat fel så hade väntat i onödan , men bussen gick bara en halv timme senare så fick ju inte vänta nå länge, satt på bussen i typ 40 min o lyssnade på musik o undrade hur min dag skulle se ut (:men iallfall så mådde mamma inte så bra här hemma, hon hade tydligen druckit en massa igår, så jag fick ställa mig o laga mat t mamma o jesper, gick inte så bra, brände fast PASTA i kastrullen, haha. Urban skrattar åt mig för jag gör de varje gång,

Jag får tacka för en underbar helg me flickorna <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0