Godmorgon !

Godmorgon!
jag lyckades inte somna så tidigt inatt eftersom min underbara syster fixade min blogg o jag ville ju se hur den såg ut. Så jag tackar Ronja jätte mycke, kolla hennes blogg vettja. Ronjaelise.blogg.se

Jag skall faktiskt äta lite frukost nu. yoghurt och flingor får de bli. sen skall jag göra iordning mig lite och träffa fanny. vi skall nog gå förbi stan en stund, passa på o kolla nu när de är mellandags rea. även fast de hade varit skönt o ligga kvar i min varma säng. men de e ju inte de roligaste. sätter man på lite musik så blir man pigg :)





Kommentarer
Postat av: ronja

varsågod amanda :)

2009-12-29 @ 21:17:53
URL: http://ronjaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0