Ingen tid

Hejsan !!
har inte hunnit srkiva nått tyvär, har jag suttit vida datorn har jag bara pluggat, Måste ju börja sköta skolan nu, ,

Igår va jag i skolan o missade matte lektionen för lite saker, sen va de väl barea slöjd kvar, Petter kom o hämtade mig o agnes o Fanny, vi åkte till ica mawi o köpte mat o munkar ^^ Petter släppte av dem på stan o skjussadé hem mig, jag satte mig vid datorn en stund sen duschade o gick t fanny, vi åt lite mat o sen drog jag o Agnes t vitim o oscar o såg film, vid 10 gick vi t tjelvar o fikade, va där till klockan 12, jag oscar o agnes följde me vitim hem o hämtade våra väskor, sen stog vi o skojade i kanske en halv timme, haha roligt va de iallafall, sen frös jag så in i helvete o gick hem t Fanny, Vi la oss i sängen o så kom petter , han hämtade godis o vi åt de en stund sen somnade vi,

Fanny väckte mig vid 11 imorse av att hon skrek mitt namn , jätte kul, vi satt vid datan en stund o sen gick vi upp o åt frukost, efter de klädde vi på oss o gick hem t mig , nu ligger fanny o sover i min säng o jag sitter vid datan , ruuliigt , sen ska vi nog ta o träffa elias o snacka lite me han .

Pussss <3

Kommentarer
Postat av: robin

det e inte allt för många som kommenterar asså :P

2009-11-03 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0