STÄDAT !!

Nu har jag inte skrivit på nån dag men ajja, Jag har lov och är borta hela tiden. Idag har jag gjort en enda sak, STÄDAT! usch nu vill jag inte städa på flera år !
Jag har iallfall bara varit med Fanny. Vi har inte gjort så mycke. Sovit vilket vi alltid gör när vi är. de e faktiskt lite konstigt, vi somnar ALLTID nån gång under den tiden vi är.
Som jag har skrivit så skall jaqg ju vända tillbaka dygnet för mig igen. men de har inte gått så bra, sen har jag ju ett nyårslöfte att inte äta godis eller dricka cola. men Daniel e på lan o behövde dricka cola så de fick jag me. så nu sitter jag här med 3 liter cola ! o sen skall jag köpa chips sen, man får väl ändå passa på när man får. Nu skall jag fortsätta att lyssna på fina låtar o snyfta lite ^^. nejj men nått skall jag ta o göra.




Ha de gött !!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0